Σελίδες

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Ντεμακιγιαζ ματιών και προσώπου!!!! (Part 1)

Κορίτσια μου γεια σας!Είναι γνωστό σε όλες ότι ένα από τα βασικότερα βήματα στη περιποίηση του προσώπου μας είναι ο καθαρισμός του από τα προϊόντα μακιγιάζ και τους περιβαλλοντικούς ρύπους. Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα ντεμακιγιαζ για πρόσωπο και μάτια που έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν και που με απογοήτευσαν.

Τα προϊόντα στα οποία θα αναφερθώ έχουν να κάνουν με την αφαίρεση αδιάβροχου και μακράς διάρκειας μακιγιάζ μιας και τέτοια προϊόντα χρησιμοποιώ ακόμη και στην καθημερινότητα μου ώστε να εξασφαλίσω μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ μου όταν είμαι όλη μέρα σε κίνηση. 
Στο πρώτο μέρος θα σας μιλήσω για highend προϊόντα και στο δεύτερο μέρος για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Θα ξεκινήσω από το αγαπημένο μου Sens''Eyes - Démaquillant Waterproof Yeux Sensibles (22,10 €) από την MakeUpForEver
Sens''Eyes - Démaquillant Waterproof Yeux Sensibles 
Είναι σε μορφή gel και άκρως αποτελεσματικό και το πλέον κατάλληλο για να απομακρύνει έντονο και αδιάβροχο μακιγιάζ με μια κίνηση χωρίς τρίψιμο. Δεν έχει άρωμα και αφήνει μια αίσθηση απαλότητας στα βλέφαρα και τα χείλη. Για να είμαι ειλικρινής το χρησιμοποιώ σε όλο το πρόσωπο όταν το μακιγιάζ μου είναι πολύ έντονο ή έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα και στη συνέχεια πλένομαι με ένα καθαριστικό gel προσώπου.


Take The Day Off - Démaquillant Facile Yeux / LèvresΤο επόμενο αγαπημένο προϊόν ντεμακιγιαζ είναι από την εταιρία Clinique το Take The Day Off - Démaquillant Facile Yeux / Lèvres (23,70€) 
Είναι μια λοσιόν σαν μια μείξη νερού και λαδιού που αφαιρεί αποτελεσματικά το έντονο και αδιάβροχο μακιγιάζ χωρίς καθόλου τρίψιμο. Δεν έχει άρωμα και αφήνει τα βλέφαρα πολύ απαλά.









 Ίδιας υφής με το παραπάνω είναι και το Take It Away - Démaquillant yeux et lèvres της Estee Lauder 31,00 €).
Εκπληκτικό στην αφαίρεση του μακιγιάζ των ματιών και χειλιών. Έχει ένα ελαφρύ διακριτικό άρωμα που μου αρέσει πολύ. Το δοκίμασα και στο υπόλοιπο πρόσωπο και έκανε εξαιρετική δουλειά αλλά την επόμενη μέρα μου εμφανίστηκαν σπυράκια και τις 2 -3 φορές που το δοκίμασα. Αυτό βέβαια δεν καθιστά το προϊόν μη αποτελεσματικό αφού απευθύνεται αποκλειστικά στην περιοχή των ματιών και όχι ολόκληρου του προσώπου.

Το υπερτέλειο διφασικό ντεμακιγιαζ ματιών All Mascaras HR στην απλησιαστη τιμή των 35 -40 €
 αφαιρεί κυριολεκτικά μαγικά το πιο έντονο και σκληρά αδιάβροχο μακιγιαζ απο τα μάτια. 

Απο τις τιμές καταλαβαίνετε ότι αυτά αγοράστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν με τρελό ενθουσιασμό προ κρίσης και στην παρούσα φάση δεν σκοπεύω να τα αγοράσω ξανά όσο και αν μου έκαναν τη ζωή εύκολη στο τέλος της ημέρας.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου