Σελίδες

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Τα Χριστουγεννιάτικα δώρα που πήρα απο την αδερφή μου


 Καλησπέρα όμορφες! Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους, με την ελπίδα να ζωντανέψουν πάλι τα όνειρά μας. Σε αυτό το post θα σας δείξω το δώρο που μου χάρησε η αδερφή μου για τα Χριστούγεννα γνωρίζοντας την λατρεία μου για τα καλλυντικά και το μακιγιάζ.

Too Faced
Από προηγούμενες αναρτήσεις έχετε καταλάβει την αγάπη μου για τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας. Για μένα η ποιότητά τους είναι εξαιρετική και ότι έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα με έχει αφήσει κάτι παραπάνω από ικανοποιημένη.

1. Too Faced Shadow Bon Bons

Άλλη μία πολύ αγαπημένη παλέτα με 12 σκιές σε φυσικούς τόνους, 1 primer ματιών με shimmer χρυσό που μπορεί να φορεθεί και σας σκιά μόνο του και 1 μαύρη μάσκαρα (δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη). Θα τη χαρακτήριζα με μια λέξη βολική αφού οι αποχρώσεις ταιριάζουν με όλα και σε όλες τις αποχρώσεις του δέρματος.

2. The Too Faced Love Sweet Love Set

 Ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι μετατρέπεται σε προϊόντα ομορφιάς και κλείνεται μέσα σε ένα τρισχαριτωμένο γαλάζιο νεσεσέρ με χρυσά γράμματα. Απίθανο!!!! Η παλέτα μοιάζει με μικρό βιβλίο-παραμύθι με τέλειες εικόνες που το τέλος του είναι μαγικό. Οι 6 σκιές σε μπεζ και γκρι τόνους, τα 2 ρουζ σε ροδακινί και ροζ τόνους, καθώς και τα 2 gloss σε ροζ τόνους συνδυασμένα με τα primer για το πρόσωπο και τα μάτια, το μαύρο μολύβι και μάσκαρα μετατρέπουν κάθε γυναίκα σε πραγματική νεράιδα που ζει καθημερινά το δικό της όμορφο και χρωματιστό παραμύθι. 

Urban Decay 

Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο. Την παλέτα Smoked!!!!!! Όταν την είδα μέσα στη σακούλα με τα υπόλοιπα μου ήρθε να ουρλιάξω από τη χαρά μου. Την ήθελα τόσο πολύ!  Είναι μια παλέτα με 10 σκιές σε καφέ γκρι μαύρες αποχρώσεις αλλά και μωβ μπλε πράσινους τόνους για εναλλακτικά smoky looks. Το μολύβι που περιείχε σε κανονικό μέγεθος (24/7 Glide-On Eye Pencil) είναι το καλύτερο σε απόδοση χρώμα μολύβι που έχω. Μαλακό στην αρχή για να απλώνεται εύκολα σε όλο το καπάκι του ματιού που στη συνέχεια σταθεροποιείται και γίνεται αδιάβροχο ακόμη και σας γραμμή eyeliner.

Αυτά μου έφερε ο Άγιος Βασίλης και είμαι πολύ χαρούμενη!!!!! Εσάς? Περιμένω νέα σας. Φιλιά πολλά σε όλους και να περνάτε υπέροχα.

3 σχόλια:

  1. την bon bons την εχω κι εγω και την λατρευω!!! τα too faced ειναι πολυ καλα και εσυ πολυ τυχερη που εχεις τοσο γενναιόδωρη αδερφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α;χ είναι όλα τέλεια!!!άντε να ναι καλά η αδερφούλα σου να σου φέρνει πάντα τέτοια!!!πολύ ωραίο μπλογκ έγινα μέλος σ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή