Σελίδες

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Σκασμένα χείλη

Καλησπέρα κορίτσια μου!

Δευτέρα σήμερα και υπάρχει στην ατμόσφαιρα διάχυτη μελαγχολία για το Σαββατοκύριακο που πέρασε. Το κρύο από την άλλη γίνεται όλο και πιο έντονο και ταλαιπωρεί το δέρμα μας, τα μαλλιά και τα χείλη μας.  Αυτό θα είναι και το θέμα του post σήμερα. Εδώ και αρκετές μέρες ταλαιπωρούμαι από ένα κρύωμα που δεν λέει να με αφήσει ούτε εμένα αλλά ούτε τη μύτη και τα χείλη μου που έχουν σκάσει και πονάνε πολύ. Τη μύτη μου την επανέφερα με κρέμα Panthenol Extra Cream 5% Urea (κοστίζει 6 ευρώ περίπου) που πάντα έχω στο σπίτι και πραγματικά με σώζει.

 Την χρησιμοποιώ σε ερεθισμούς, καψίματα, γρατσουνιές κλπ και απαλλάσσομαι σχεδόν μαγικά από τα παραπάνω. Στα χείλη όμως δεν μπορούσα να τη βάλω γιατί κυριολεκτικά την έτρωγα. Δοκίμασα ότι lip balm κυκλοφορεί στα φαρμακεία και τα καταστήματα καλλυντικών αλλά καμία βελτίωση δεν υπήρχε. Η κατάσταση χειροτέρευε αντί να βελτιώνεται. Αγανακτισμένη λοιπόν μπαίνω σε ένα φαρμακείο για να αγοράσω πλέον όποιο φάρμακο θα με βοηθούσε να απαλλαγώ από το εφιάλτη των σκισμένων και ματωμένων χειλιών. Αυτή μου την αγανάκτηση μάλλον αντιλήφθηκε και η φαρμακοποιός και μου πρότεινε το Cold cream lip balm της Avene (κόστισε 7,20 ευρώ) και με λύτρωσε. Μέσα σε μία μόνο ημέρα εφαρμογής τα χείλη αποκαταστάθηκαν πλήρως και αυτόματα το προϊόν έγινε το αγαπημένο της κατηγορίας του που θα αγοράζω μανιωδώς από εδώ και πέρα. 

Στη αρχή για να είμαι ειλικρινής ήμουν τρομερά δύσπιστη αφού είχα δοκιμάσει τα πάντα, ακόμη και ελαιόλαδο και βαζελίνη που τις περισσότερες φορές βοηθάνε πάρα πολύ σε αυτές τις περιπτώσεις. Από μέσα μου είπα ας το δοκιμάσω και αυτό τι έχω να χάσω? 7,20 € που κατά τη γνώμη μου είναι πολλά, αλλά τελικά αξίζει.
Ελπίζω να σας βοήθησε η συγκεκριμένη ανάρτηση, ειδικότερα τους παθόντες. Καλή συνεχεία σε όλους και καλή εβδομάδα!
Φιλάκια πολλά!!!!











7 σχόλια:

  1. wraio post kai xrisimo.
    Exw ena mikro GIVEAWAY. an theleis perna apo to blog mou. filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και δεν έχω πρόβλημα (ευτυχώς) με τα χείλη μου αυτό της Avene θα το αγόραζα ευχαρίστως για τις μέρες που με τραβάνε και τα αισθάνομαι κάπως. Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου blogaki, τρέχει giveaway αυτές τις μέρες με προϊόντα από το the Body Shop. Φιλάκια!
    http://ginaikologies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααχ οχι.... δεν επρεπε να το δω αυτο το ποστ..... αυτο της avene απορω πως μου εχει ξεφυγει.....εχω μανια ο ανθρωπος.... τι να πω...

    πολυ καλο ποστ! κ χρησιμο! καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό το post σου!! Περαστικά σου!! Νομίζω όλος ο κόσμος ταλαιπωρείται αυτές τις μέρες.. :( Όλοι γύρω μου κρυωμένοι είναι!! Πολύ καλές οι προτάσεις σου! Θα τα έχω υπόψη μου!! Φιλάκια!
    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρήσιμη ανάρτηση! είμαι το νέο σου μέλος. Πέρνα μια βόλτα από το blog μου www.vickymarple.blogspot.gr και γίνει μέλος αν σου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάλλον θα με σώσει!Έχω το ίδιο πρόβλημα κάθε χειμώνα!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ με το μόνο lip balm που είδα αποτελέσματα είναι το liposan αλλά αυτό για τους άντρες λίγο κουλό αλλά είδα αποτέλεσμα στα σκασμένα χείλη μου.Αν θέλεις πέρασε και ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog θα χαρώ πολύ να γίνεις μέλος της παρέας μου http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή