Σελίδες

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Sephora Haul

Καλημέρα κορίτσια μου. Από τον τίτλο καταλαβαίνετε ότι δεν κρατήθηκα και έτρεξα να αγοράσω τις περιβόητες παλέτες της Sleek διότι θα έσκαγα αν δεν τις δοκίμαζα. Οι αγορές μου δεν έμειναν εκεί φυσικά μπροστά στη θέα της παλέτας Vice Palette της Urban Decay. Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς πιστέψτε με ήταν πραγματικό πλήγμα αυτές οι αγορές αλλά δεν άντεξα και ενέδωσα. Στα Sleek Makeup μεγάλη ποικιλία δεν είχε παρά μόνο δύο παλέτες την i - Divine palette au naturel και την Ultra-Matte-i-Divine-Palette. 

Η i - Divine palette au naturel είναι μια παλέτα με γήινες αποχρώσεις εύκολες χρωματικά και ταιριάζουν με πολλά. Οι περισσότερες αποχρώσεις είναι ματ εκτός από 3. Αν και έχω αρκετές σκιές στους ίδιους τόνους μου άρεσε πάρα πολύ που έχει όλες τις αποχρώσεις συγκεντρωμένες. Το μέγεθός της είναι τόσο βολικό που σκέφτομαι να την έχω στο νεσεσέρ της καθημερινής μου τσάντας.
Η Ultra-Matte-i-Divine-Palette είναι μια καθαρά χειμωνιάτικη παλέτα κατά τη γνώμη μου. Επίσης εύκολη χρωματικά για την εποχή. Όλες οι σκιές είναι ματ και αναμιγνύονται τέλεια μεταξύ τους.Το ίδιο ισχύει και για την προηγούμενη παλέτα.  Την κάθε μια την αγόρασα στην τιμή των 10 ευρώ και η ποιότητα τους είναι απίστευτη.

 Τέλος, για τη Vice Palette Urban Decay δεν έχω λόγια. Η παλέτα απαρτίζεται από 20 σκιές ματ και shimmer τόσο σε γήινες όσο και έντονες αποχρώσεις που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις απίστευτους συνδυασμούς. Για να σας πω την αλήθεια με ξετρέλανε η μπλε ηλεκτρίκ και η φούξια σκιά που της έβαλα μαζί. Καλοκαιρινός συνδυασμός θα μου πείτε αλλά η μόδα επιτάσσει έντονα χρώματα και στο μακιγιάζ.  Η τιμή της ήταν γύρω στα 50 ευρώ.

Ελπίζω να σας άρεσαν.Περιμένω τις δικές σας εντυπώσεις. Καλή συνέχεια σε όλους.



9 σχόλια:

  1. τα sephora εχουν και την i - Divine palette au naturel? εγω πήρα την άλλη αχ σευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση :) θα τρέξω αμέσως ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια μην τη χάσεις. Θα την ευχαριστηθείς πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γνωρίζεις για πόσο θα είναι στα sephora μηπως? :)

      Διαγραφή
    2. Δεν γνωρίζω αλλά το απόγευμα μπορώ να το μάθω και θα το γράψω

      Διαγραφή
  3. την au naturel την θελω και εγω αλλα δεν ξερω ακομη αν θα την παρω γιατι η αληθεια ειναι οτι εχω μαζεψει αρκετες παλετες. θα προτιμουσα να περιμενω να φερουν και καποια αλλη που θελω πιο πολυ. παντως ειναι πολυ ωραιες παλετες για δωρο τωρα που ερχονται Χριστουγεννα. και τοσο οικονομικες!!!
    περασε μια βολτα απο το blog μου αν θες. εχω review στην τελευταια παλετα που πηρα!!!
    marakicious.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα πάω στα Sephora να δοκιμάσω την Ultra-Matte-i-Divine-Palette!!! Εάν με αρέσει, θα την πάρω σίγουρα!!!!

    xxx
    Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θέλω κι έγω Sleek :)
    είναι υπέροχες :D
    μόλις έγινα μέλος σου ^_^
    έχω έναν διαγωνισμό στο blog μου, αν σ' ενδιαφέρει πάρε μέρος :D
    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα!!! Με γεια σου!! Τις Sleek τις πηρα και εγω και ειναι τελειες! Την UD τη φοβηθηκα λιγακι γιατι καποιες σκιες ειχαν πολυυυ shimmer αλλα σιγουρα ειναι πολυ καλη και σε καλη τιμη για οσα δινει!
    Καλοφορετες!!!! :-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. skeytomai k egw na parw thn vice h' thn naked2,alla akoma skeytomai, den kserw poia na dialeksw....tis sleek tis phra!! ixixixix eimai to neo soy melos! an 9es ela k apo mena http://beauty-inpink.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή