Σελίδες

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Ενυδατικά έλαια μαλλιών

Καλησπέρα τι κάνετε? ελπίζω η εβδομάδα σας να ξεκίνησε όμορφα. Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για τα ενυδατικά έλαια μαλλιών. Να διευκρινίσω ότι τα μαλλιά μου είναι μακριά και σγουρά οπότε καταλαβαίνετε ότι η ενυδάτωση είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία ώστε να εξασφαλίσω τόσο την προστασία τους όσο και το φριζάρισμα φυσικά.Μέχρι σήμερα από τότε που το ανακάλυψα χρησιμοποιώ το Mythic Oil (παλιότερα χρησιμοποιούσα μάσκες μαλλιών μόνο) και με είχε ενθουσιάσει πραγματικά. Περνούσα το λαδάκι μετά το λούσιμο και σε καλά σκουπισμένα μαλλιά και περίμενα για λίγη πριν προχωρήσω στο styling. Μετά το στέγνωμα τα μαλλιά μου ήταν λεία, λαμπερά και οι μπούκλες μου καλοσχηματισμένες. 
 Πρόσφατα μου σύστησε μια συνάδελφός μου το  all soft argan 6 oil της Redken το οποίο είναι εξίσου καλό (ίσως και καλύτερο) με παρόμοια αποτελέσματα. 

Η διαφορά των δύο προϊόντων εντοπίζεται στην υφή τους. Το Mythic Oil είναι πιο λεπτόρευστο και απλώνεται πιο εύκολα στα μαλλιά χωρίς να απαιτεί μεγάλη ποσότητα για την εφαρμογή του. Το all soft argan 6 oil της Redken είναι πιο συμπυκνωμένο με αποτέλεσμα να χρειάζομαι μεγαλύτερη ποσότητα για να καλύψω όλο περίπου το μήκος των μαλλιών μου (αποφεύγω φυσικά τις ρίζες). Αν δεν κάνω λάθος και οι τιμές τους είναι παρόμοιες γύρω στα 20 ευρώ. Το επόμενο προϊόν που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι το elixir kerastase αν και δεν γνωρίζω την τιμή του.
Εσείς χρησιμοποιείτε ενυδατικά έλαια μαλλιών? Αν ναι ποια?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου